Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 prace nad nowym REGULAMINEM

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 869
Join date : 05/09/2018

prace nad nowym REGULAMINEM Empty
PisanieTemat: prace nad nowym REGULAMINEM   prace nad nowym REGULAMINEM Icon_minitimePią Cze 28, 2019 5:05 pm

Regulamin
stworzony specjalnie na potrzeby marauders.czo.pl

prace nad nowym REGULAMINEM X_83dfbebb_large

I. Forum
1. Admin jest tylko człowiekiem i może się mylić, ale ma prawo powiedzieć otwarcie, co mu się nie podoba, bo to on jest odpowiedzialny za forum i za zapewnienie użytkownikom miejsca do grania. Użytkownicy powinni się dostosować do jego uwag.
2. Admini mają też życie prywatne, dlatego nie siedzą na forum przez 24 godziny na dobę. Musisz więc uzbroić się w cierpliwość jeśli chodzi o wszelkie sprawy związane z forum.
3. Na forum zachowujemy zasady dobrej kultury. Nie przeklinamy.
4. Nie obrażamy innych użytkowników.
5. Nie offtopujemy w miejscach innych niż "off top".
6. Wszelkie prywatne spory między użytkownikami należy rozwiązywać poza forum. Nie chcemy tutaj niepotrzebnych kłótni.
7. Po zarejestrowaniu użytkownik ma 48 h na dodanie karty postaci. W przeciwnym wypadku konto zostanie usunięte.
8. Osoby, które posiadają postacie kanoniczne muszą pojawiać się na forum przynajmniej 3 razy w tygodniu. Uwaga, przez pojawianie się nie rozumiemy samej obecności, ale także pisanie postów.
9. Nieobecności trwające tydzień lub dłużej należy zgłaszać w odpowiednim temacie.
10. Po tygodniu niezgłoszonej nieobecności postać ląduje w nieaktywnych.
11. Nie reklamujemy konkurencji, chyba, że w temacie "partnerstwo".

II.Postacie & konta
1. Jedna postać = jedno konto. Nie inaczej!
2. Postać NIE MOŻE być wzięta z książki lub serialu/filmu, która nie dotyczy "Harry'ego Pottera". NIE MOŻE również być imieniem i nazwiskiem sławnej osoby (np. Johnny Depp).
3. Należy wstawić zdjęcie postaci, przez co rozumie się zdjęcie jakiejś znanej osoby. Avatar musi przedstawiać daną postaci i mieć wymiary 200x320.
4. Jeśli stworzona postać nie będzie pasowała do realiów Hogwartu w określonym w fabule czasie, admini mają prawo jej nie zaakceptować.
5. Imiona postaci na forum nie powinny się powtarzać.
5. Jeśli Twoją pierwszą postacią była kobieta, to twoja druga z kolei postać musi być płci męskiej. Chcemy aby na forum panowała równowaga.
6. Nie ma ograniczonej ilości posiadanych postaci, jednak pamiętajmy, że każdą postacią TRZEBA grać.
7. Nie można grać w kilku miejscach jednocześnie. Chcesz grać w innym miejscu? Zakończ grę w poprzednim!

III. Gra
1. Aby wziąć udział w grze wypełnij kartę postaci.
2. Nie wolno udzielać się w tematach bez akceptacji admina. Dotyczy to WSZYSTKICH tematów na forum, nie tylko gry fabularnej.
3. Piszemy w czasach rodziców Harry'ego Pottera (1976 rok).
4. Piszemy poprawną polszczyzną, ze znakami interpunkcyjnymi, wielkimi literami itd.
5. Przed znakami interpunkcyjnymi NIE DAJEMY spacji.
6. Jeden post musi zawierać co najmniej 6-8 zdań złożonych. W tym opisy sytuacji, odczucia postaci i najlepiej także wypowiedź.
7. Piszemy w 3 osobie liczby pojedynczej.
8. Nie piszemy posta pod postem, od tego jest 'edycja'.
9. Postać, która zbyt często będzie opisywała uprawiany seks, lub chociaż wspominała, że to robiła, zajdzie w ciążę w grze. Mistrz Gry ma prawo 'zaciążyć' takową postać bez ostrzeżenia jej autora.
10. Łamanie regulaminu szkolnego przez ucznia może być ukarane przez nauczyciela.
11. Użytkownicy mają obowiązek stosować się do poleceń Mistrza Gry i nauczycieli.

IV. Mistrz Gry
1. Ma prawo wejść do gry w każdej chwili.
2. Jego postów nie można ignorować.
3.


ADMINI ZASTRZEGAJĄ SOBIE PRAWO DO WPROWADZANIA ZMIAN W REGULAMINIE.
Powrót do góry Go down
https://marauders.forumpolish.com
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 869
Join date : 05/09/2018

prace nad nowym REGULAMINEM Empty
PisanieTemat: Re: prace nad nowym REGULAMINEM   prace nad nowym REGULAMINEM Icon_minitimePią Cze 28, 2019 5:06 pm

I. FORUM
1. Admin jest tylko człowiekiem i może się mylić, ale ma prawo powiedzieć otwarcie, co mu się nie podoba, bo to on jest odpowiedzialny za forum i za zapewnienie użytkownikom miejsca do grania. Użytkownicy powinni się dostosować do jego uwag.
2. Admini mają też życie prywatne, dlatego nie siedzą na forum przez 24 godziny na dobę. Musisz więc uzbroić się w cierpliwość jeśli chodzi o wszelkie sprawy związane z forum.
3. Na forum zachowujemy zasady dobrej kultury. Nie przeklinamy.
4. Nie obrażamy innych użytkowników.
5. Nie offtopujemy w miejscach innych niż "off top".
6. Wszelkie prywatne spory między użytkownikami należy rozwiązywać poza forum. Nie chcemy tutaj niepotrzebnych kłótni.
7. Nie reklamujemy innych for, chyba, że w temacie "partnerstwo".
8. Na znak, że zapoznałeś się z regulaminem, podpisz się w odpowiednim temacie pogrubionym imieniem i nazwiskiem swojej postaci, druga osoba podpisuje się kursywą, a trzecia podkreśleniem i tak na zmianę.

II. KONTA
1. Jedna postać = jedno konto. Nie inaczej!
2. Po zarejestrowaniu użytkownik ma 48 h na dodanie karty postaci. W przeciwnym wypadku konto zostanie usunięte.
3. Należy wstawić zdjęcie postaci, przez co rozumie się zdjęcie jakiejś znanej osoby. Avatar musi przedstawiać daną postaci i mieć wymiary 200x320.
4. Avatary muszą przedstawiać ubrane postaci. Nie życzymy sobie żadnej golizny również w podpisach.
5. REZERWACJE:
a.) rezerwacje składamy w odpowiednim temacie lub na pw u admina,
b.) można zarezerwować twarz na max 3 dni, jeśli po upływie tego czasu nie ma gotowej kp - rezerwacja przepada
c.) nie przedłużamy rezerwacji
d.) za jednym razem można zarezerwować tylko jedną twarz


III. POSTACIE
1. Rejestrujemy się imieniem i nazwiskiem postaci.
2. Postać NIE MOŻE być wzięta z książki lub serialu/filmu, która nie dotyczy "Harry'ego Pottera". NIE MOŻE również być imieniem i nazwiskiem sławnej osoby (np. Johnny Depp).
3. Imiona postaci na forum nie powinny się powtarzać. Jak pokazuje przykład książek, imion anglojęzycznych jest bardzo dużo i w samym cyklu HP imiona się nie powtarzały, więc chcemy trzymać się tej reguły.
4. Jeśli stworzona postać nie będzie pasowała do realiów Hogwartu w określonym w fabule czasie, admini mają prawo jej nie zaakceptować.
5. Jeśli Twoją pierwszą postacią była kobieta, to twoja druga z kolei postać musi być płci męskiej. Chcemy aby na forum panowała równowaga.
6. Nie ma ograniczonej ilości posiadanych postaci, jednak pamiętajmy, że każdą postacią TRZEBA grać.
7. Osoby, które posiadają postacie kanoniczne muszą pojawiać się na forum przynajmniej 3 razy w tygodniu. Uwaga, przez pojawianie się nie rozumiemy samej obecności, ale także pisanie postów.
8. Nieobecności trwające tydzień lub dłużej należy zgłaszać w odpowiednim temacie.
9. Po tygodniu niezgłoszonej nieobecności postać ląduje w nieaktywnych.


IV. REALIA
1. Piszemy w czasach rodziców Harry'ego Pottera i pierwszej wojny z Voldemortem (1976 rok).
2. Łamanie regulaminu szkolnego przez ucznia może być ukarane przez nauczyciela albo Mistrza Gry.
3. W czasie rozgrywki należy pamiętać o podstawowych regułach świata przedstawionego, dlatego w Hogwarcie nie mogą działać żadne urządzenia elektryczne, a uczniowie nie powinni upijać się na błoniach mugolskim piwem, nie mogą mieć także dostępu do narkotyków.
4. Uczniowie nie powinni także przesadzać z paleniem papierosów.
5. Należy pamiętać, że postaci będące w Hogwarcie są uczniami konserwatywnej szkoły z internatem w latach 70. i wciąż są tylko nastolatkami, dlatego nie powinni przesadzać ze swobodą obyczajów. Postać, która zbyt często będzie opisywała uprawiany seks, lub chociaż wspominała, że to robiła, zajdzie w ciążę w grze. Mistrz Gry ma prawo 'zaciążyć' takową postać bez ostrzeżenia jej autora.

V. GRA
1. Aby rozpocząć grę wypełnij kartę postaci.
2. Nie wolno udzielać się w tematach bez akceptacji admina. Dotyczy to WSZYSTKICH tematów na forum, nie tylko gry fabularnej.
3. Jeśli od 3 dni po akceptacji kp postać nie napisze posta fabularnego, zostanie oddana do nieaktywnych. Zależy nam na aktywnych użytkownikach.
3. Nie można grać w kilku miejscach jednocześnie. Chcesz grać w innym miejscu? Zakończ grę w poprzednim!
4. Piszemy poprawną polszczyzną, ze znakami interpunkcyjnymi, wielkimi literami itd.
5. Przed znakami interpunkcyjnymi NIE DAJEMY spacji.
6. Na znak, że doczytałeś do końca, zrób to co w punkcie I.8 tyle, że w przypadku kobiety podpis musi być czerwony, a w przypadku mężczyzny - niebieski.
7. Jeden post musi zawierać co najmniej 10-11 zdań złożonych. W tym opisy sytuacji, odczucia postaci i najlepiej także wypowiedź.
8. Piszemy w 3 osobie liczby pojedynczej.
9. Nie piszemy posta pod postem, od tego jest 'edycja'.


VI. MISTRZ GRY
1. Użytkownicy mają obowiązek stosować się do poleceń Mistrza Gry i nauczycieli.
2. MISTRZ GRY ma prawo wejść do gry w każdej chwili i narzucić akcję, do której postać powinna się dostosować i od której nie ma odwołania.

Powrót do góry Go down
https://marauders.forumpolish.com
 
prace nad nowym REGULAMINEM
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Podpisy pod regulaminem

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Poza grą :: Kosz :: Wzory itp.-
Skocz do: