IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share
 

 Regulamin

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin

Liczba postów : 869
Join date : 05/09/2018

Regulamin Empty
PisanieTemat: Regulamin   Regulamin Icon_minitimeCzw Cze 27, 2019 10:14 pm



Regulamin







Regulamin

stworzony specjalnie na potrzeby marauders.czo.pl



I. FORUM

1. Admin jest tylko człowiekiem i może się mylić, ale ma prawo powiedzieć otwarcie, co mu się nie podoba, bo to on jest odpowiedzialny za forum i za zapewnienie użytkownikom miejsca do grania. Użytkownicy powinni się dostosować do jego uwag.

2. Admini mają też życie prywatne, dlatego nie siedzą na forum przez 24 godziny na dobę. Musisz więc uzbroić się w cierpliwość jeśli chodzi o wszelkie sprawy związane z forum.

3. Na forum zachowujemy zasady dobrej kultury. Nie przeklinamy.

4. Nie obrażamy innych użytkowników.

5. Nie offtopujemy w miejscach innych niż "off top".

6. Wszelkie prywatne spory między użytkownikami należy rozwiązywać poza forum. Nie chcemy tutaj niepotrzebnych kłótni.

7. Nie reklamujemy innych for, chyba, że w temacie "partnerstwo".

8. Na znak, że zapoznałeś się z regulaminem, podpisz się w odpowiednim temacie pogrubionym imieniem i nazwiskiem swojej postaci, druga osoba podpisuje się kursywą, a trzecia podkreśleniem i tak na zmianę.



II. KONTA

1. Jedna postać = jedno konto. Nie inaczej!

2. Po zarejestrowaniu użytkownik ma 48 h na dodanie karty postaci. W przeciwnym wypadku konto zostanie usunięte.

3. Należy wstawić zdjęcie postaci, przez co rozumie się zdjęcie jakiejś znanej osoby. Avatar musi przedstawiać daną postaci i mieć wymiary 200x320.

4. Avatary muszą przedstawiać ubrane postaci. Nie życzymy sobie żadnej golizny również w podpisach.

5. REZERWACJE:

a.) rezerwacje składamy w odpowiednim temacie lub na pw u admina,

b.) można zarezerwować twarz na max 3 dni, jeśli po upływie tego czasu nie ma gotowej kp - rezerwacja przepada

c.) nie przedłużamy rezerwacji

d.) za jednym razem można zarezerwować tylko jedną twarz




III. POSTACIE

1. Rejestrujemy się imieniem i nazwiskiem postaci.

2. Postać NIE MOŻE być wzięta z książki lub serialu/filmu, która nie dotyczy "Harry'ego Pottera". NIE MOŻE również być imieniem i nazwiskiem sławnej osoby (np. Johnny Depp).

3. Imiona postaci na forum nie powinny się powtarzać. Jak pokazuje przykład książek, imion anglojęzycznych jest bardzo dużo i w samym cyklu HP imiona się nie powtarzały, więc chcemy trzymać się tej reguły.

4. Jeśli stworzona postać nie będzie pasowała do realiów Hogwartu w określonym w fabule czasie, admini mają prawo jej nie zaakceptować.

5. Jeśli Twoją pierwszą postacią była kobieta, to twoja druga z kolei postać musi być płci męskiej. Chcemy aby na forum panowała równowaga.

6. Nie ma ograniczonej ilości posiadanych postaci, jednak pamiętajmy, że każdą postacią TRZEBA grać.

7. Osoby, które posiadają postacie kanoniczne muszą pojawiać się na forum przynajmniej 3 razy w tygodniu. Uwaga, przez pojawianie się nie rozumiemy samej obecności, ale także pisanie postów.

8. Nieobecności trwające tydzień lub dłużej należy zgłaszać w odpowiednim temacie.
9. Po tygodniu niezgłoszonej nieobecności postać ląduje w nieaktywnych.




IV. REALIA

1. Piszemy w czasach rodziców Harry'ego Pottera i pierwszej wojny z Voldemortem (1976 rok).

2. Łamanie regulaminu szkolnego przez ucznia może być ukarane przez nauczyciela albo Mistrza Gry.

3. W czasie rozgrywki należy pamiętać o podstawowych regułach świata przedstawionego, dlatego w Hogwarcie nie mogą działać żadne urządzenia elektryczne, a uczniowie nie powinni upijać się na błoniach mugolskim piwem, nie mogą mieć także dostępu do narkotyków.

4. Uczniowie nie powinni także przesadzać z paleniem papierosów.

5. Należy pamiętać, że postaci będące w Hogwarcie są uczniami konserwatywnej szkoły z internatem w latach 70. i wciąż są tylko nastolatkami, dlatego nie powinni przesadzać ze swobodą obyczajów. Postać, która zbyt często będzie opisywała uprawiany seks, lub chociaż wspominała, że to robiła, zajdzie w ciążę w grze. Mistrz Gry ma prawo 'zaciążyć' takową postać bez ostrzeżenia jej autora.



V. GRA

1. Aby rozpocząć grę wypełnij kartę postaci.

2. Nie wolno udzielać się w tematach bez akceptacji admina. Dotyczy to WSZYSTKICH tematów na forum, nie tylko gry fabularnej.

3. Jeśli od 3 dni po akceptacji kp postać nie napisze posta fabularnego, zostanie oddana do nieaktywnych. Zależy nam na aktywnych użytkownikach.

3. Nie można grać w kilku miejscach jednocześnie. Chcesz grać w innym miejscu? Zakończ grę w poprzednim!

4. Piszemy poprawną polszczyzną, ze znakami interpunkcyjnymi, wielkimi literami itd.
5. Przed znakami interpunkcyjnymi NIE DAJEMY spacji.

6. Na znak, że doczytałeś do końca, zrób to co w punkcie I.8 tyle, że w przypadku kobiety podpis musi być czerwony, a w przypadku mężczyzny - niebieski.

7. Jeden post musi zawierać co najmniej 10-11 zdań złożonych. W tym opisy sytuacji, odczucia postaci i najlepiej także wypowiedź.

8. Piszemy w 3 osobie liczby pojedynczej.

9. Nie piszemy posta pod postem, od tego jest 'edycja'.




VI. MISTRZ GRY

1. Użytkownicy mają obowiązek stosować się do poleceń Mistrza Gry i nauczycieli.

2. MISTRZ GRY ma prawo wejść do gry w każdej chwili i narzucić akcję, do której postać powinna się dostosować i od której nie ma odwołania.





ADMINI ZASTRZEGAJĄ SOBIE PRAWO DO WPROWADZANIA ZMIAN W REGULAMINIE.








Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://marauders.forumpolish.com
 
Regulamin
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Administracja :: Regulamin-
Skocz do: